torsdag 5 mars 2009

ojojoj :]

haha, nu vare himla länge sen jag skrev :]
kan ju iallafall säga att jag har haft jätteroligt på den här långa tiden :]
Vi sov över hoss amme och det var supertrevligt :] Och jag har gjort massa annat kul också, jennifer haråkt till skåne och jobbar på nått stall där nere :]
Till sommarn så åker jag mamma jennifer andrietta och IDA till falsterbo horseshow =D=D=D Alla biljetter har kommit och så =)=) det blir tyyyyp SUPER<3
Jag + ida = FALSTERBO HORSESHOW <33

Jag har hopptränat för Eva jonsson =) det gjorde jag igår =) det gick riktigt bra tycker jag =) och jag fick ett jättebra tipps =) =) För när hon vägrar är det för att jag inte håller upp hennes huvud så då blir gummn framtung =] Men nu vet jag hur jag ska göra när hon känns tung =D=D

HAHAHHA =)=) jag och vilma var med varran mån-tis :] AHAHHAHAHAHAHAHHA skit vad kul vi hade, det börja med att vi satt framför datorn och jag skulle skämta lite så jag drog av henne mössan och utbrast - VI ÄR KRISTNA! HAHAHAHAHHAHAdet var kul =D=D=D HAHAHAHAHAHAHAHHAHA sen skrev vi en sång :]den ägde ut allt och alla :] -HAHHAHAHAHAHA sen prata vi minnen, det var tyyp roligt =D och sen gick vi ut till stallet, och då fick vi dagens tabbe<3xD HAHAHAHAHA vadfaan Vilma? HAHAHHAHAHAHHAHA
och på kvällen när vi diskuterade våran låt och spelade in den på vilms mobil så började mina walki talkies LÅTA! det var som att det var nån som använde våra men den ena var avstängd och jag hade ju båda två i händerna : O det var scaaaaary :O ch vad läskigt det var!!! =O

Men nästa dag vare mammahoppträning :]det var aaskul =) HAHAHAHAHHAHAHAHA skit vad kul det var =) ajja, nu ska jag sluta skriva :]

1 kommentar:

  1. Låter som att du har det riktigt roligt mest hela tiden. :)

    Sköt om dig! Kram kram!

    SvaraRadera