söndag 8 februari 2009

:]

nu var det länge sedan jag var inne på bloggen igen ;P men helgen har varit full!
i fredags så fyllde mamma år ;P då kom ramona och sötviilja och sov över :) ( nån gillar att dansa? ;) ) HAHA vilja skulle dansa hela tin<3
de sov över från fredag till lördag<3 igår när mamma och vilja och ramona och jennifer åkt in till stan så gck jag ut och red ;P bella var ju inte heller lite stressad? haha, sen när jag hade ridit så klippte jag bellas man och svans. men jag måste klippa manen lite mer för den vart ju inte lite ojämn (A) HAHAHA ;P sen bär mamma kom hem ign från stan så checkade jag in hennes nya kläder ;) hon hade köpt en nuy mössa och en kappa och två vita linen och en fin rötvitrandig tröja (A) HAHA jättefina ;P det var gansak roligt för ur mammas handväska stack det ut en stor godispåse! HAHA det aknske inte var så roligt men jag lär ju bli känd för att ha dålig humor zD
Ja juste min nya smiley är : zD. :} haha ;P
sen så åt vi middag hos grannarna :]sen så såg vi melodifestivalen ( också hos grannarna ). fast MELODIFESTIVALEN blev till: K O M E D I F E S T I V A L E N, fattar inte hur folk tänker? Hur kan man rösta så här? Aja, det är väl bara jag so är lite udda då ;) hahaha jag blev typ nästan förbannad

Stna imorn med Linnea<3 äntligen. vi ska shoppa ordentligt :] jag fick sammanlagt 700kr när ag fyllde år, jag hade tänkt köpa ett träns men jag har ju rensat garderoben så jag behöver lite påfyllning zD ;P

Träning ikv kl 20-21 :] den brukar vara kl 11-12 ;P hahaha ;P men det var tävlingar idag så det blev ändrat. hoppas det gick bra för alla på tävlingen =)

4 kommentarer:

  1. vilket trevligt inlägg =) tack för i helgen! vem tyckte du skulle vinna melodifestivalen,? jag tyckte om låt 1 faktist.... kram/// moster!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra helg du haft. :) Själv har jag jobbat hela helgen. Trist. Såg melodofestivalen och jag håller med dig. Hur röstar folk. Tyckte iaf att Alcazar var bra.

    Hoppas du hittar fina saker på stan. Knäpp lite bilder och lägg ut så jag får se sen. :)

    Kram på dig sötis!

    SvaraRadera
  3. Kram och pUSS trollfia! Hoppas du hittade något fint i stan!

    SvaraRadera
  4. Ibland har man helt enkelt inte tid att uppdatera :D

    SvaraRadera