söndag 11 januari 2009

B R A D A G ! = D

det här har varit en superbra dag=) det börjar med att det är ett underbart väder<3 sen for jag och mamma ut och red med bella och magge efter vägen. jag tror vi red ungefär 8 km på en timme =) hästarna var supermysiga att pyssla om och hålla på med (``v``) bella hade bara lite jobbigt att fatta höger gallopen idag så mamma sa att jag skule ta gallopen från skritt istället. så jag gjorde det och det gick super =)
sen var det tänkt att jag och maria skulle ut och rida men hon hann int så jag red e-type själv istället och det funka också super<3 han var jätteduktig<3 han arbetade jättebra när jag ville det och så.. Sen trava vi också. Då vart han jätteglad =) sen så tänkte jag att jag skulle prova sitta ner i traven ( det är han inte så van vid )
Men det gick också super<3 Bästponny<3<3 du är älskad.
sen så börja jag städa i stallet! :O det behövdes. :P . men det blev jättefint sen =) jag är typ stolt ;P jaja, nu ska jag inte trötta ut er som läser mer :P jag ska fara med mamma till malmen nu <3

1 kommentar:

  1. Du är så otroligt duktig! Först på hästryggen och sedan att du städat stallet! Erika måste ha blivit glad!

    Kram på dig sötnos!

    SvaraRadera